Dagens

Dagens mysigaste: Fika med Björn, Pia, Madeleine, Maria och Sevgi ute i Furuvik hos släkten!
Dagens finaste: När jag, Madde och Mattias tog en promenad ner till piren vid havet i Furuvik. En av mina favoritplatser!
Dagens outfit: Bruna Adidasbyxor med orangea streck, vitt tight linne med vitt baggy linne över och en grå lång hoodtröja.
Dagens skor: Först vita Nike-sneakers och senare uggs.
Dagens bästa: Maddes och Fredriks hund Dilba.
Dagens hej då: Danne och Jacke för en stund sen!
Dagens låt: 50 Cent - Do you thunk about me
Dagens värsta: Värmeslag efter duschen haha!
Dagens shopping: En riktigt jävla god pizza borta på Brynäs.
Dagens saknade: Johan och mina älskade tjejer, ni vet vilka ni är.
Dagens planering (inför morgondagen): Packa, plocka, åka från Gävle till Örebro och träffa Johan och tjejerna!
Dagens inte hänt på länge: Träffade som sagt Sevgi för första gången på länge! :) Roligt återseénde!

Kommentarer
Postat av: caroline högberg

Ska bli så kul och träffa dig baby! Men vi får ses imorgon efter jag tränat, jag ska förbi jocke och klippa honom nu sen blir det johan falk och en annan del av köping livets program! :D Älskar dig och du är en fin vän!

2010-01-24 @ 18:41:37
URL: http://caarlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0