Bästa livet just nu

Fullt upp i dag! :) Jag och hjärtat gick upp vid tio imorse, åt en riktigt god frukost och så tog vi det lugnt ett tag. Kollade på Tv, grejade med bilder och så. Vid halv ett åkte pappa och jag till gymet och fixade årskort till mig som gällde allt! Alltså alla pass, gymet, spinning och hela köret! Underbart! :) Tack så mycket pappa! När vi var klara med kortet åkte pappa iväg och jag gick upp och drog en repa på rullbandet. Gick en timma och det blev sex km, hur skönt som helst både under tiden och efteråt! Underbart! :) Efter att jag var klar gick jag upp på stan, träffade Erika och Ellen en sväng och sen gick jag och köpte fyra par trosor till på hindersmässan för dom var så sinnessjukt sköna! Gick också förbi Systemet och handlade tills i morgon då alla vi tjejer ska fira att alla är samlade :) Efter Systemet gick jag förbi jobbet, pratade med Linda en stund och så stötte jag på Madde P, Sabina och Denise utanför så vi följdes till norr och Madde hängde med hem till mig en sväng :) Carro och Kritan dök upp efter en stund och vi satt här hemma och pratade lite för vi ses ju så sällan! Hur trevligt som helst och jag och älsklingen hann äta kyckling och ris mitt i allt också! Riktigt skön dag! :) Får se vad som händer i kväll men troligtvis ska jag hem till Ellen och Erika, kolla på film och umgås! Träningen är det bästa som hänt mig! Låt mig snälla ta av gipset i början på Mars och så är det bara att börja med sjukgymnastiken och sen jobba! Snälla ge mig turen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0