B-day

I morse när vi vaknade gick Johan iväg och skulle fixa något. Under tiden fixade jag frukost åt mig, honom och Carro. När Johan kom hem hade han med sig en påse och i den låg två wienerbröd och två chokladbollar :) Så jävla go är han min Johan! Vi åt en frukost och så tog vi fikat till efterrätt! Mätta och belåtna kollade vi igenom gårdagens bilder och sen slog vi på "Band of brothers". Har kollat igenom hela serien nu och jag rekomenderar den som fan!! :) Hela dagen har folk sms:at, ringt och min mobil är knas så hade knappt några batterier kvar. Hur som helst så blev jag överlycklig när jag min älskade bror ringde! Jag saknar honom så mycket att jag skulle kunna gråta här och nu! Vi ska iallfall försöka träffas i Februari när jag, Carro, Kee och hans kompisar ska iväg på Jedi mind tricks på Debaser!


Efter vi sett klart "Band of brothers" åkte Johan iväg, jag och Carro tog en dusch och så började vi fixa oss för kvällen. När vi var klara plockade mammas och pappas kompis Micke upp oss och vi åkte ut till Gällersta där vi fick sinnessjukt god mat, tårta och jag drack vin och drinkar. Man fyller ju ändå år! :) Vid nio var vi hemma och vid porten möttes vi av min kära kusin Daniel. Vi gick upp, Erika och Madde kom över och vi satt och förfesta här några timmar innan vi fick skjutsa av hjärtat till Störmpis. Skulle gått till Ritz men vi stod på listan på Strömpis så det blev dit istället. Jag stannade inte så länge för det var så äckligt mycket folk men jag är glad för det! När Johan parkerat bilen i garaget hade jag så äckligt ont i fötterna att han sa till mig att hoppa upp på hans rygg så han bar mig ända upp till porten. Du älskling, du är fan underbar! Tack hjärtat, massa kärlek till dig! :) Väl uppe i la casa så satte jag igång med städningen och nu är jag klar. Nu är det bara madrassen som ska ner på vinden för Danne ska sova i soffan och Carro på madrass! Nej, nu ska jag lägga upp lite bilder. Hoppas ni gillar dom, om inte så skiter jag i! Tack så mycket för alla gratulationer, sms, samtal, kramar och så vidare idag! Uppskattar det som fan ska ni alla veta! Pussar och kramar!! (Gävle i morgon! :D)

Men shit, nu höll jag på att glömma! Måste ju berätta om gårdagen! Jag, Madde, Jonna, Carro och Jessica satt här och förfestade innan vi gick ner till Liquid igår. Eller ja, Danne var ju här en sväng så när han skulle åka mot Västerås skjutsade han alla förutom Madde och jag som tog en promenix ner dit! Vi satt där ett tag, förfestade och så och sen gled vi till Satin där vi dansade som fan hela kvällen. Vid tolvslaget kom Caroline med ett feting tomtebloss och min favoritdrink på Satin "Rabarber" och så sjöng dom "Jag må hon leva". Hur gulligt som helst! Kvällen var guld, tung musik och jag lovar er Marcus sviker aldrig! När jag och Carro kom hem deckade vi och Johan också! Tack för igår också tjejer, jag hade så jävla roligt. Det har jag alltid med er! Som vanligt: More love, less hate! Bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0