Västerås

Jag, mamma och Vigdis åkte iväg till Västerås igår! Stannade till på Nisses som ligger i Erikslund och där hittade jag lite saker (där hittar man alltid någonting). Vi åkte sen runt och kollade på några olika möbelaffärer innan vi åkte upp på stan. Vi strosade mest runt, hittade nada men jag gick iallafall och bokade tid för min tatuering. Jag hade velat göra den i Maj men han hade inte tid förens i Juni och det är ju fan sommar och då kommer tatueringen blir blekt, ful och då väntar jag hellre så jag fick tid den 8 okbtober klockan 15.00. Haha, bra med framförhållning! Mamma är mindre glad, speciellt eftersom att jag ska sätta den på foten men men min kropp, mitt liv och det kunde vart så jävla mycket värre! Det är ett fint motiv iallafall kan jag säga! :) Vi åkte iallafall hemåt mot Örebro strax efter fem och när jag kom upp i lägenheten hade Johan lagat mat så den stod klar på bordet och allt var dukat! Tack hjärtat för det! :) Efter maten spelade vi lite tv-spel och Johan fick damp när han förlorade, haha! Johan åkte iväg till Fellingsbro och jag gick över till Jessica där vi softade och pratade lite om hennes tråkiga liv medans vi väntade på Carro, hahaha! Till slut dök Carro, Hedmark, Jocke och en annan kille upp (vet ej hans namn) och efter en liten stund kom min älskade Jonna också! Var för längesen vi träffades! Vi lyssnade på musik och bara hängde där ett tag och sen gick jag och Jonna hem! Vi spelade lite tv-spel, kollade på film och åt banana skids och sådana mini-nallar och nappar i sådana små påsar man brukade när man var liten. Vad fan skriver jag? Skit samma, ni kanske förstår. Om inte, ja då vart det inge! Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0