Ups and downs

Igår tog jag det lugnt hemma mestadels utav dagen förutom när jag var iväg och tränade och när jag gick över till Jessica en sväng! Grejade också som fan med sovrummet! Bild kommer väl någon gång i framtiden! Carro spenderade några timmar här hemma igår med mig och fy fan vad vi skratta, har alltid roligt med dig! Madde och Tobbe kom också förbi en sväng på kvällen men dom stannade inte så länge. När Johan kom hem fixade han mat och sen slog vi på en film (Taken, galet bra film. Sett den förut men ser den gärna många gånger till!) Åt lite Ben & Jerrys chokolat fudge brownie till också! VI hade en riktig myskväll.


Morgonen idag började mindre dag. Mamma ringde klockan sex och var helt förstörd. Hon grät och jag hörde knappt vad hon sa. Jag finns här för dig ska du veta!
Jag är så ledsen för din skull mamma och beklagar sorgen :/


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad har hänt din mammii? :/

Miss yaa

2010-02-09 @ 13:17:42
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se
Postat av: Madeleine

Åh :/ Stackars mammsen. Jag vet hur det känns, Reidar dog ju typ precis efter mamma dog, fick han när jag var 3 år så det var tungt, :/ katter blir ju ändå som en familjemedlem.. <3

2010-02-09 @ 14:14:32
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0