Upprörd!

Gick upp vid åtta imorse, pappa plockade upp mig strax före halv nio och vi åkte till sjukhuset. Först in i L-huset, tog bort gips, ner till B-huset, röntgade, tillbaka till L-huset där jag fick prata med kirurgen som opererade mig. Det såg fortfarande inte bra ut. Fyra veckor till med gips och blir det inte bra efter det så kanske dom ska operera om. Jag har gråtit så mycket så nu finns det inga tårar kvar. Jag trodde jag skulle få bort gipset nu så jag kunde fortsätta jobba kvällar på East west och få mitt badvaktsjobb men det vart väl inget. Fick ett nytt gips och vi ger dom här fyra veckorna en chans men jag har haft gips i tre månader nu så chansen att det blir bra är minimal. Okey att jag har haft gips länge, det kan jag leva med. Men opereras igen och inte kunna jobba. Det smärtar verkligen, jag är trött på att leva på mamma. Vill jobba och klara mig själv. Ska inte skriva mer om detta men ville få ut det ut mitt system så jag kan ha roligt i Stockholm. Fan! Det ordnar sig väl alltid!?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Usch vad eländigt... Håller tummarna att det ser bra ut om fyra veckor.

2010-02-17 @ 10:57:18
URL: http://crosscreekrapids.bloggagratis.se
Postat av: mamma

JAG TÄNKER PÅ DEJ GUMMAN.

2010-02-17 @ 12:32:01
Postat av: Ellen

stackare, du förtjänar inte det här!

miss you honey!

2010-02-17 @ 12:56:57
Postat av: Madeleine

Fyfasen gumman :( Jäkla skit att dom inte kan fixa det där!

Men se fram emot att du ska kolla på Jedi Mind Tricks nu! <3 puss

2010-02-17 @ 13:19:05
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se
Postat av: B.

Hoppas på det bästa!

2010-02-17 @ 13:22:23
URL: http://walkitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0