Today

Imorse vaknade jag (vad som är för mig) tidigt. Klockan var runt nio någon gång och i stället för att somna om och sova bort halva dagen klev jag upp, klädde på mig och gick till Friskis och Svettis där jag gick 7 km vilket är lite över en timma på rullbandet och därefter gick jag på en annan maskin (ingen aning om vad den heter) i ca en km bara. Det var första gången jag testade den men ska absolut gå på den nästa gång också! När jag var klar i konditionsrummet gick jag och körde lite magövningar inne på gymet innan jag klädde på mig och gick hemåt! Väl hemma mötte jag Johan nere vid bilen och vi åkte till Maxi och handalde lite frukostgrejer och matvaror. Vi åkte sen hem, åt frukost och sen tog jag en dusch, slängde på mig lite mascara och gick hem till Zana där vi möttes och sen gick vi upp på stan. Vi träffade Carro en sväng och sen gick vi vidare och kollade lite i affärer. Vi letade efter något till våra älsklingar i Alla hjärtans dag-present men hittade fan inget så jag köpte ett tungt halsband till mig själv och så blev det två sketna mascaror för 25 spänn styck! Vi stötte på Jonna på stan också och jag blev så glad att se henne! Var för längesen! Saknar dig hjärtat! Vidare på stan lämnade vi in min mobil en timma och dom uppdaterade den men det hjälpte inte utan den var trasig så den får jag ta och lämna in snarast! Vigdis ringde och vi åkte hem till mina föräldrar där vi tog en fika och umgicks innan vi åkte ner till Ekeby, plockade upp John och åkte ut till Marieberg. John droppade vi av på frisörsalongen och själva gick vi runt och kikade i butiker. Jag fortsatte leta efter något till Johan men hittade nada men nu har jag bestämt mig för vad han ska få iallafall, måste bara fixa det först! :) Efter ett par timmar på Marieberg fick jag skjuts hem och jag och Johan styrde upp käk. Efter maten gick jag över till Jessica, snackade lite skit och chillade framför Sex and the city-boxen. Carro kom stressad som fan och när jag gick hem åkte dom iväg! :) Nu är jag hemma, har ätit lite glass och är faktiskt helt slut så jag ska snart ta och sova! Ska upp tidigt och träna i morgon igen! :) Älskar sådana här dagar när det händer saker hela tiden och oplanerat. Impulsivt är det bästa jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0