Stan

Gick upp på stan tidigare idag. Kollade lite i affärer en sväng och handlade smink på H&M. Grymma mascaror för femtio spänn(?) Det var halva priset på en hel del smink så jag passade så klart på! Alla ni som känner mig vet hur mycket jag hatar att lägga ut pengar på smink, haha! Elin och hennes norska pojkvän kom in till H&M och mötte upp mig. Riktigt roligt att se dig igen! :) Vi mötte upp Jonna och satte oss på Supreme och tog en fika en stund och sen gick vi vidare. Medans dom andra gick in på en butik gick jag förbi jobbet och pratade med Dojjan och Linda och läget med handleden och allt. Vi gick sen runt en sväng och sen sa vi hej då :/ Jag och Jonna gick till Ica och handlade rakhyvlar och redbull! Alltid bra att ha med sig, haha! Vi gick sen hem till henne och jag fick mina kläder som ska med till Sthlm :) Jag gick sen till konserthuset, tog bussen hem till Jessica och sen gick vi hem till mig och Johan. Jag plockade rätt lite och när min älskling följde med hem till Jessica och hjälpte henne att sätta upp några hyllor (hon har fått lägenheten omtapetserad) så kom Madelen hit :) Vi chillade ett tag och när Johan slog på en riktig jävla skitfilm gick vi över till Jessica, haha! Nu är jag hemma igen och ska rensa mina minneskort till kamerorna så att dom är tomma tills Sthlm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0