Soft kväll

Igårkväll skulle vi gått ut men det vart inge eftersom att Manuu om hit! Vi var här hemma hos Julinne och Andreas i Spånga hela kvällen. Vi åt god mat, efterrätt, lyssnade på musik och bara pratadde om allt och ingenting :) Jag totaldeckade igår kan jag säga och lyckades ta mig upp vid halv åtta imorse! Jag, Andreas och Carros skjutsade in Manuu till centralen där han skulle ta en flygbuss till Skavsta flygplats och där i från flyga hem till Tyskland där han bor. Vilka jävla dagar! Det är sjukt! Idag ska jag träffa brorsan och Michel innan vi åker hem för troligtvis åker vi hem i kväll vid sex men vi får se. Det är ju knas med vädret så man vet aldrig hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0