Sleepy

Skön kväll idag igen! Jag och Johan plockade ihop lite grejer, drog till Ica och handlade lite och sen hem till Madde och Tobbe där dom redan hade maten klar. Blev tacos och fy fan vad det smakade bra! :) Efter maten plockade jag och Madde undan och så satte vi oss alla i soffan och kollade på Outsiders, sinnes! När det slutade började en galet bra film som heter Guess who på nian. Vi hann tyvärr inte se klart men måste fixa den på något sett/sätt!(?) Nu är vi hemma igen och jag var nyss nere och gav Carro hennes väska och så stod, hon, jag och Jocke och pratade en stund! Jag ska snart gå och lägga mig men först tvn en stund. Träning i morgon igen! Livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0