Skön dag!

Efter träningen idag tog jag som sagt en dusch och sen skjutsade hjärtat ut mig till Marieberg där jag mötte upp mamma och Thomas på H&M. Jag la undan en galet snygg klänning till Madelen (Ville verkligen ha den själv men vet att jag aldrig skulle använda den). Av mamma fick jag en efterlängtad bh, mascara, hårspännen, hårspray, nagellack och nagellackborttagningsmedel! Tack så jättemycket mammosh! Efter H&M åkte vi till IKEA där vi kollade runt lite, köpte kaffemuggar och galgar till John. Thomas köpte också galgar och jag köpte på mig en jävla massa doftljus! Vi åt inne på IKEA, 35 kronor för kycklingfilé pommes frites och bearnaisesås med dricka. Till efterrätt blev det chokladmouse! Galet gott! :) Efter IKEA åkte vi runt på Chilli, Rusta, Lågprismagasinet, Godislagret och så vidare. För min del blev det lite småsaker: Mera ljus, sköjlmedel, godis m.m. På vägen hem svängde vi förbi Lager 157, dom hade nada som var min stil och därefter svängde vi förbi ÖoB en snabbis där jag köpte shampoo, tvål, mascaror (40 kronor styck, klart man passar på) och en fin hjärtformad sten som det stod ängel på. Tack så mycket mamma och Thomas för idag! Uppskattar det verkligen! :)

Nu är jag hemma, har plockat upp allt, hängt upp en tvättad Adidaströja i duschen för den droppar som bara den fast att den centrifugerats tre gånger(?) Sjukt svårtokrad iallafall! Förresten så kom tröjan idag! Den neongula Adidaströjan från Tradera! Den är verkligen lysande neongul så det blir säkert fräscht som fan i sommar när man är brun! Grymt fin kvalité och den var mjuk som fan så jag är nöjd! :) Iallafall så har jag grejat lite här hemma och äntligen satt mig ner och varvar ner lite. Ska ringa Jessica och se vad hon gör snart och kanske gå förbi hos henne en sväng. Johan dyker väl upp om någon timma och då slår vi nog på någon film eller grejar med bilder som vanligt! :) Återigen tack för idag!


Kommentarer
Postat av: tomas

Hej

det var kul att du tyckte det var roligt det måste vi göra om äta altså ha ha o shoppa lite ha ha MYCKET TOMAS DIN VÄN

2010-02-12 @ 20:08:29
URL: http://Http://lisalinnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0