Sjukaste jag sett!

Den här dagen har varit lugnt! Nada att göra men i morgon ska jag sätta igång och träna igen, lägga mig i tid och gå upp i tid. Blir så jävla jobbigt trött annars! Om en stund ska jag och Johan åka till Maxi och handla mat och grejer! På vägen hem ska jag träffa Carro ett tag och så får vi se vad som händer! :) I förrgår när jag och Carro var hos Martina filmade vi ca tio filmen, sjukaste jag sett! Iallafall så skickade Carro över alla dom igår när jag satt hemma själv och jag skrattade galet mycket i min ensamhet haha! Ska kolla på filmerna varje gång jag känner mig lite nere, det går inte att hålla sig för skratt kan jag säga! Vem vet en vacker dag kanske dom fyker upp på youtube eller facebook haha! ;) I kväll blir det iallafall lugnt med film, mat och glass! Johan börjar ju jobba i morgon så jag ska se till att han lägger sig i tid för en gångs skull haha! Nej, nu ska jag klä på mig lite kläder så vi kan åka och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0