Mina två senaste dagar

Gårdagen spenderade jag och älsklingen i Arboga hos Johans syster och hennes familj. Tottes underbara föräldrar var där och Johans föräldrar också! :) Vi åt god mat och Sari hade bakat galet gott fika. Fy fan, vad jag syndade. inte bra, inte bra! Sari fyllde år igår så vi firade hennes födelsedag och även min lite smått. Jag och Johan köpte ett jättesött armband till Sari och av Sari och familjen fick jag ett presentkort på Gina tricot och två jättesöta örngott med hjärtan på! :) Av Johans söta föräldrar fick jag en jättefin bukett med blommor! Tack så jättemycket la familia! Vi spenderade tid där mellan 3 på dagen och nio på kvällen och hade det hur mysigt som helst, lekte med Maya och bara umgicks. På kvällen när vi kom hem till Örebro hämtade jag ett par jeans hos Tommie som jag ska få låna med mig till Sthlm och sen åkte vi hem och sov!

Imorse gick jag upp tidigt, klädde på mig och gick till Friskis! Tränade först på den där sköna maskinen som jag inte vet vad den heter i 40 minuter, 5 km oc 300 calorier. Därefter gick och joggade jag 3 km på rullbandet i en halvtimma och därefter körde jag 10 minuter, en kvart på en annan maskin som jag inte heller vet vad den kallas! Men det var en riktigt skön träning idag! Träffade pappa där också :) Johan plockade upp mig och gymet och vi åkte hem, åt frukost, mös lite i soffan och sen tog jag en dusch, slängde på mig mascara, kläder och så gick jag upp till Arbetsförmedlingen, fixade ett papper och sen gick jag till försäktingskassan och tog en numerlapp. Det var många numer före mig så jag sprang upp till Zana en snabbis och pratade lite och sen gick jag ner igen och Carro kom dit! Jag fick prata med en person, fixade det som skulle fixas och sen gick jag och Carro till ett annat ställe och fixade en annan sak och sen gick vi upp på stan. Först gick vi till mitt jobb och hälsade på Cecilia, Mange och Toby. Snackade lite skit och sen gick vi in på Pitchers och hälsade på några vänner där! :) Sandrah var där med sin söta lilla dotter! Henne ska vi snart styra upp en massa gosiga bilder med kan jag säga! :) Nästa vecka någon gång! Efter Pitchers gick vi till Kicks och handlade lite tills Estocolmo och sen mötte vi upp Bella. Vi gick till Kompassen igen och tog en fika uppe på Surpreme. Har ingen aning om hur länge vi satt där men vi skulle kunnat sitta där i flera dagar och prata! :) Efter några timmar där plockade Martina upp Carro och jag och Bella följdes åt hem! :) Hon kanske kommer upp till Sthlm och festar med oss på Fredag! Får hoppas att hon är ledig i helgen! Väl hemma blev det mat och nu har jag plockat lite! Ska upp på vinde och hämta ner resväskan sen och i kväll blir det lugnt med film och mys! Carro ska troligtvis och förhoppningsvis sova här! Vi måste verkligen köpa våra bussbiljetter i morgon!

Jag ska fan till tandläkaren på undersökning i morgon! Hatar att gå dit, dom ska alltid hitta något fel och nu när man är över tjugo är det ju så äckligt dyrt! Ska träna direkt efter det och sen ska jag hem och tvätta med min älskling! Det händer någon hela tiden! Livet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0