Laundry day

God morgon på er! Jag gick upp vid halv tio imorse och gjorde iordning frukost till mig och Johan. Motvilligt gick han upp ur sängen och vi åt frukost och därefer gick vi ner i tvättstugan och satte på tre maskiner. Ska snart ner och stoppa i tvätten i torktumlaren och den vita maskinen ska vi hänga upp här uppe på vårat nya mycket smidiga tvättställ! :) Jag har hunnit handla på Ica också! Var tvungen att handla mjölk, pasta carbonara, milda, bregott, creme fraishe och lite annat vettigt! :) Nu ska jag bädda sängen, plocka lite och vänta på att tjejerna kommer hit och kollar på Adidaströjorna! :) Vore skönt om dom fick nya ägare som använder dom oftare än vad jag gör! För pengarna kommer jag så klart köpa andra Adidaströjor, haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0