Lång dag igår!

Johan var uppe hela natten alltså till igår så han var helt slut när jag gick upp men han skjutsade mig ändå till Madde så att jag var där till åtta, halv nio på morgonen. Vi åt frukost, kollade på hennes och Tobbes fina säng och så fixade hon sig lite och greja! När hon var klar åkte vi till Lindesberg där vi skulle besikta hennes bil. Det gick väl sådär.  Efter Linde åkte vi till Maxi och handlade, åkte hem till Madde och lämnade grejerna och sen åkte vi ut till Marieberg där vi mötte upp Erika. Vi gick runt och glodde lite och jag köpte ett grymt bra puder, ett riktigt fint armband, en bok och ett par jeans. Jeansen ska jag dock lämna tillbaka. Det är för dyrt att köpa jeans och sen gå runt och vara osäker så dom får åka tillbaka på JC om några dagar! Gick iallafall runt där några timmar och så träffade vi Carro och Jessica en sväng också innan vi åkte hemåt :) Madde släppte av mig på norr och jag och Fanny följdes till Jessica och sen gick jag hem, tog en dusch, åt mat med Johan och när jag var klar gick jag över till Jessica och vid klockan sju plockade Matte upp oss, vi plockade upp Carro och sen åkte vi mot Lindesberg igen! Väl framme gick vi in på Bistro där vi satt några timmar, lyssnade på musik, åt mat och umgicks med Robban och en kompis till honom och så Petra också! Det var en soft kväll och efter ett par timmar softade vi hos Robban ett tag innan Martina H, hennes mamma och hennes syster plockade upp oss och skjutsade oss hem! Tack så mycket för det! Uppskattareee! Idag blir det lugnt för jag har en dålig dag, ska bara städa, chilla med Jessica, förhoppningsvis träffa Carro och Jonna och ikväll ska jag hem till Zana och gratta henne på hennes 20-årsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0