Ison & Fille @ Frimis 6/2!


Igår var det fullt upp som vanligt! Jag och Johan grejade i sovrumet, försökte få allt att få plats och det ordnade sig till slut. Micke kom hit och hämtade den bruna byrånoch Johan åkte iväg och skjutsade Tobbe till Maxi. Under tiden sorterade jag i mina garderober (är ett pedantiskt freak när det gäller mina kläder) och det blev hur bra som helst! Mitt på dagen deckade både Johan och jag en stund så det var tur att mamma ringde så vi vaknade. Vi åkte ut till Marieberg och köpte en present till Felix och så lämnade vi en jävligt stor påse full med jeans, dukar och handdukar till mamma som vi inte ville ha kvar (allt tar ju sådan jävla plats!) Till Felix köpte vi tre t-shirts på Inter sport! Johan var tvungen att åka men mamma kom och höll mig sällskap så vi gick runt och kollade lite och Inter sport hade fått in en del nya Adidaskläder och jag föll så hårt för en av dom! Tack så mycket mamma för den! Det är en metallic-blå tröja med mörkblå/svarta streck. Svårt att förklara, får ta en bild eller något! :) Efter ett tag på Marieberg åkte vi iväg till IKEA med Vigdis där vi åt och tog en fika. Galet god mat där och inte alls speciellt dyrt! Efter att vi var klara fick jag skjuts hem och efter ett tag kom Madde och Tobbe förbi en snabbis. Därefter hoppade jag snabbt in i duschen, Carro kom hit och sen började vi fixa oss. Blev Liquid där vi träffade Jessica och Märta och sen gick vi till Frimis där Ison och Fille uppträdde. Var en guld kväll, orkar inte dra alla detaljer! :) (Foto: Jag)


Kommentarer
Postat av: B.

TUNG BILD!

2010-02-07 @ 23:58:56
URL: http://walkitout.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon ser inte liite kåt ut, tjejen till höger, haha. Har du fler bilder isåfall vart kan man se dom? :)

2010-02-08 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0