I lick the gun when Im done cause I know that revenge is sweet


Jag ser så hårt fram emot den kommande veckan! Gårdagen var förresten guld och i morgon kan det hända att det blir Västerås! Hoppas det iallafall, vore roligt att åka iväg över dagen! Iallafall! På Onsdag ska jag byta gips och det kommer vara så underbart för det har börjat klia och luktar skunk! Not fresh! På kvällen kommer Carro hit och vi ska packa! På Torsdag åker jag och Högberg till Stockholm och Julienne där vi ska lämna våra grejer i Ropsten sen kör vi ba! Jedi mind tricks på Debaser på kvällen! Tror ni att vi längtar? Det är helt sjukt att vi ska se dom! Nu måste vi bara se till att inte glömma them tickets hemma för det vore en fet katastrof! Jag ska iallafall träffa Aksu på Fredag och vi ska gå runt på stan, säkert käka, shoppa och umgås! Inte setts på galet länge! Vi stannar tills Söndag så jag hoppas verkligen att jag hinner träffa bror min! Hur som helst! Detta kan bara bli bra! En helnykter, fet, jävla, galen helg i Sthlm med två galna brudar och två kameror! Haha, I cant wait!

(Bilden har inget med texten att göra, jag bara gillar den. Den är inte tagen av mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0