Guld start på dagen!

Pappa ringde och väckte mig strax efter nio imorse och s kom han upp hit till lägenheten och vi tog sällskap till Friskis & Svettis! Pappa har blivit värd där som sagt så han städar, gör rent maskiner och kollar så folk har biljetter och sånt! Han grejade i ca trekvart och under tiden gick jag på rullbandet en stund och sen tränade jag på gymet! :) När pappa var klar visade han mig lite hur maskinerna funkar och så var det bara att köra! :) Nu är jag hemma, jag och Johan har precis ätit frukost och det känns som att den här dagen kan bli riktigt bra! :)

Förresten så var tydligen pappa med på Tv igår, haha! "Vem vet mest" på 2:an och det missade jag men reprisen är nu om ca en kvartdet ska jag absolut se!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0