Guld dag!

Vaknade imorse, åt frukost och byggde lite på byrån tills vi bestämde oss för att åka och handla och dra ut till mina föräldrar! Vigdis fyllde år idag så vi åkte ut och firade henne! :) Vi spenderade ett par timmar där med pappas galet goda mat, fika och umgänge! Pappa, mamma, Vigdis och farmor var där! Jag och Johan har verkligen haft en riktig mysdag! Vi var nere och fotade hästarna ltie och vi fick en massa pussar av både Guy och Pamilja. Guy kan ju pussas på kommando och han är så go! Tar i som fan min lilla älskling! Saknar honom och allt roligt vi gjort! Världens bästa ponny är han! :)

Vi åkte hem efter ett tag och byggde klart byrån, plockade rätt, Johan diskade och så höll vi på här hemma ett bra tag innan vi satte oss ner i soffanoch slog på "Flickan som lekte med elden". Riktigt bra film, rekomenderas!

Idag är det tio dagar kvar tills jag och Carro drar till Sthlm för att se Jedi mind tricks med bland andra Max och Kee. Kommer nog bli en galet tung kväll! Längtar som in åt helvete! Nu ska jag försöka lägga upp någon mer bild på Ison & Fille sen är det dags att sova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0