Galet, jävla förbannad!

Det här är helt jävla sjukt! Jag har haft mitt gips i fem veckor nu. Det luktar så jävla, äckligt illa. Tanken var ju att jag skulle få röntga handleden och byta gips på Onsdag men nu har dom bytt bort min tid! Okey om jag hade haft gipset i tre veckor vilket är normalt men fem veckor nu och min nästa tid är om en vecka. Alltså sex veckor!? Ni försår inte hur illa det luktar, speciellt nu när jag börjat träna och det kliar som fan. Det har aldrig kliat förut men det blir väl så när man svettas och skit när man tränar! Får inte jag en tid så kommer jag göra allt för att få det kan jag lova! Okey att dom vill ta röntgen om någon vecka men byta gips ska fan ske nu! Det håller fan på att falla isär. Största jävla i-landsproblemet men det är jävligt jobbigt! Fan!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack gumman, jag är nöjd över min man ;) haha. här är det bara bra. med dig då? förutom det där jäkla gipset som dummar sig? :/ puss

2010-02-15 @ 20:53:47
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0