Fet shopping!

Vi somnade vid fem i natt så när min mobil plingade imorse någon gång mellans 9 och 10 var jag inte pigg kan jag säga men upp gick jag och tog en dsuch, sminkade mig lite, klädde på mig och sen följde Carro och Julienne mig till tåget. Jag åkte in till stan mötte upp min kusin Anna-Maria och vi gick till Kungshallen och käkade. Kyckling curry hos Indierna som alltid! Efter maten gick vi runt och kollade lite i butiker och så träffade jag Annelie också för Nathalie tyckte hon såg mig på centralen och då sms:ade hon Annelie och Annelie i sin tur hörde av sig till mig! :) Var kul att se henne igen, var inte igår! Vi sågs bara en snabbis men ändå! :) Jag och Anna Maria gick lite här och där och på Adidas store köpte jag byxorna till den ljusblåa Adidaströjan med svarta streck som jag fick av mamma för någon vecka sen! Jag sa till mamma att jag var tvungen att hitta dom och det gjorde jag! :D Wheioo! Jag la undan en tröja också, ska tänka på den tills i morgon så får vi se! :) På Foot locker hittade jag en feeeet Adidaströja! Den ska ni få se någon dag! Sinnessjukt snygg! :) Det blev också ett par lila skosnören och ett La Lakers basketlinne! Tungt var det! Anna-Maria och jag gick lite vilse så vi hamnade på någon riktigt jävla dyr gata med äckligt dyra butiker. Vi hittade iallafall Urban outfitters där jag köpte en tung fotoram! Vi gick sen till centralen och Anna-Maria hjälpte mig att hitta rätt pendeltåg! Väl framme i Spånga mötte Carro, Julienne och Chivaz (hunden) upp mig och vi gick hem. Nu har vi ätit mat och glass blev det till efterrätt! Gott gott! :) Tack så mycket för allt!

Efter maten har jag duschat, sminkat mig och så har vi alla fixat oss tillsammans. Jag pratade nyss med Oscar (Juliennes bror som jag kännt många år) och han och förhoppningsvis Michel dyker upp lite senare! Nu ska vi blåsa håret och i med löshår sen får vi se vad som händer! Efter gårdagen kan jag säga en sak: Allt kan hända! More love less hate! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0