Dagens

Dagens personer: Johan, Madelen och Madde P.
Dagens köp: Matvaror och en blomma på Coop forum i Marieberg och så blev den en liten söt påse med presenter till älsklingen på två-årsdagen som sambos!
Dagens outfit: Lila Adidasbyxor med turkos/blåa streck och en svart myströja.
Dagens saknade: Jonna och Carro. Är utan er i knappt ett dygn och saknar er så fort vi inte är tillsamans.
Dagens planer: Satin i morgon(?)
Dagens kväll: Matlagning, äta, mysa, film hos Madde och Tobbe!
Dagens komma ihåg: Lämna in mobilen (trasig)
Dagens hälsa: Mår prima ballerina men trött som in åt helvete.
Dagens träning: 6 km, 60 minuter och 273 kalorier på Friskis & Svettis med Madelen.
Dagens gulligaste: Rikards lilla pitbull/amstaff-valp Baloo.
Dagens ser fram emot: Sommaren och Jedi mind tricks offcoursiness och så ser jag fram till September/oktober någon gång då jag ska göra min första efterlängtade tatuering!
Dagens dryck: Vatten!
Dagens mat: Pasta carbonara till lunch och i kväll blir det tacos!
Dagens vill se: Madelen har styrt upp lite konst på väggarna i hennes och Tobbes lägenhet, dying to see them!
Dagens tummen upp: Köpte en liten tummen upp hand på Lagerhaus. Galet snygg, har två peace-händer också. Önskar dom kunde få in stora sådana?
Dagens katastrof: Jag har insett att glasögon (alltså för personer med synfel) kan vara det jobbigaste en människa måste betala för. Priserna för bågarna och glasen är ju helt sinnessjuka! Skulle kunna dra på en resa för pengarna sa Madelen idag. True true!
Dagens saknar: Att fotografera!
Dagens önskan: Att jag nästa gång jag får gips endast har det då nya gipset i ca två veckor så jag sen kan ta bort det helt! Då jävlar blir det simma i Brickebacken! Livets bad kan jag säga. 30 grader varmt i vattnet, mm mm mm jag klagar inte!
Dagens smink: Nada förutom täckstift på en äckligt, jävla röd finne!
Dagens låt: J. Cole - Show me something!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Inget att tacka för :)

Haha, jag är dålig på ladda upp bilder på mig själv :P Sålde systemkameran för ett tag sedan och man blir så jäkla bortskämd efter det, inga digitalbilder duger någonsin nu mer ;P

Här har du en bild på mig iaf. http://lastnightstrash.devote.se/blogs/3566496/a-l--natural.htm

2010-02-01 @ 18:20:17
URL: http://lastnightstrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0