Dagens

Dagens köp: Halsband, hur tungt som helst! Två mascaror och en foundation.
Dagens personer: Johan, mamma, Jonna, Vigdis, pappa, Jessica, Carro Zana och John.
Dagens mat: Ris, cevapcici, vitlöksdipp och aiolli.
Dagens outfit: Ljusa baggy jeans, tight vitt linne, baggy vitt linne och den nya mintgröna stora tröjan från Gina med texten: There are no rules.
Dagens skor: Vita Nike-sneakers!
Dagens dryck: Jag säger bara mm, mm, mm multi-vitamin!
Dagens ser fram emot: Sthlm, Jedi mind tricks, sommaren och att jag snart förhoppningsvis får träffa bror min!
Dagens plan: Att köpa en stegräknare i morgon!
Dagens sämsta: Sony Ericsson Aino!
Dagens äckligaste: Mitt gips! Får nytt på Onsdag om en vecka. En vecka till, det är alltså lång tid kan jag säga! Längtar tills dom klipper bort skiten och jag får tvätta armen. Ska göra det i en kvart. Minst! Får nytt gips en gång till sen tas det görhoppningsvis bort! Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du har fått en award av mej :)

2010-02-10 @ 22:54:04
URL: http://dj-jflow.blogspot.com/
Postat av: Lynda

Fan va vilka snygga bilder ;)

Ha det bra!

2010-02-11 @ 06:20:36
URL: http://cocobooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0