Dagen

Riktigt soft dag! Vaknade upp vid tio och då åt Carro, älsklingen och jag frukost. Efter det gick jag och Carro över till Jessica en sväng och sen hem och fixade lite. Jessica kom över och vi väntade på Keke. När han äntligen kom åkte vi ut till Marieberg och gick runt där en sväng :) Väl hemma städade jag och fixade och efter ett par timmar gick Carro till Jessi och min kusin Danne plockade upp mig. Vi åkte till Friskis och tränade i en timma! Efter att jag var klar där tog jag en promenad till Jessica, chillade där en stund och sen gick jag hem och tog en dusch. När hjärtat kom hem blev det mat. Han fixade fläskfilé, potatisklyftor och brunsås/aiolli. Hur gott som helst! Tack ännu en gång älskling! Nu har jag fixat bilder musik och sånt! Ska äta lite glass sen sova. Lång dag i morgon och kanske utgång i Lindesberg, you never know ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken nice dag!=)

2010-02-24 @ 23:27:27
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/
Postat av: HAKAR

haha utgång i lindesberg? låter kul haha

2010-02-24 @ 23:48:29
URL: http://hakarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0