Dagen

Imorse gick jag ner till kiosken och köpte en red bull och sen kom mamma och Vigdis och plockade upp mig. Vi åke till ÖoB där vi lämnade in min Adidasväska hos skomakaren eftersom den var trasig. 20 minuter ocg 50 kronor fattigare var den klar! Värt och hur skönt som helst! :) Medans han fixade väskan var vi inne på Coop och handlade. Efter ÖoB åkte vi hem till John och tog en fika med honom. Bög-Erik var också där och han mådde sämst. Man mår som man förtjänar helt enkelt! Efter John åkte vi hem till pappa lämnade lite grejer och sen åkte vi till Marieberg. Strosade runt där några timmar, handlade på Coop igen och sen åkte vi hem till Frans där vi hämtade hans katt Lina. Lina var mamma till min mammas katt Tarzan som gick bort förra veckan :( Men nu får Lina bo hos oss i stället! Vi var där en sväng och min moster Maria och hennes man Lennart kom dit också! Kul att träffa alla lite oftare än vanligt! :) Vi åkte sen hem, slog på filmen Bröllopsduellen. Galet bra och sen har vi ätit, chillat och beställt grejer på H&M. Jag beställde hem kläder till Vigdis syster Gudrun och lite saker till mig själv. Jag beställde hem 3 par skor och ett paket servetter! :) Skönt md sommarskor till våren/sommaren! Nu ska vi fika paj och vaniljsås sen hoppas jag att jag får åka hem för nu är jag riktigt jävla trött! Ska lägga mig tidigt och gå upp tidigt i morgon också! :) Träna, syna, träna, träna, synda, träna synda, synda! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0