Blogg awards

Jag har fått en award av Berina

Så här går det till:

1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka personen du fått den av.
3. Berätta sju intressanta saker om dig själv.
4. Välj sju andra bloggar att ge den till.
5. Länka till deras bloggar.
6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award

7 saker ni inte vet om mig!
 
1. Jag är utbildad badvakt och HLR-instruktör.
2. Jag är beroende av Adidas.
3. Jag har slutat dricka alkohol och börjat träna!
4. Jag älskar att dansa, resa och träffa nya människor!
5. Jag har jävligt kort stubin och flippar för väldigt lite!
6. Jag älskar musik, only Hip Hop!
7. Jag älskar att inreda!

Jag väljer dessa sju bloggar att skicka den vidare till:

Marcus Aka Dj Marciz, Örebro tyngsta dj och en galet bra och pålitlig vän!

Madeleine En nära vän som numera bor i Gävle med sin kärlek Fredrik. Saknad!

Caroline Jedi mind tricks förde oss tillsammans och jag älskar dig!

Jonna Min älskade vän sen många år tillbaka. Älskar dig hjärtat, ödet förde oss samman.

Madeleine Så jävla skön brud. Säger bara en sak: Psyyyk* (Du vet vad jag menar, haha)

Jimmy Rakt av en riktigt snäll kille!

Max Den här snubben lyssnar på skön musik kan jag säga! Jedi mind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0