Absout me

Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?
Jag skulle vilja ligga i en hängmatta med en rabarberdrink i Thailand!


Vem skulle du vara om du varit en helt annan person?
Om jag fick välja skulle jag vilja ha sinnessjukt bra minne, duktigare i skolan. Annars är det inget annat.


Vilken egenskap önskar du att du besatt?
Mod!


I vilken färg är ditt drömhus målat i?
Vitt!


Vilket namn är det vackraste du vet?
Naima.


Vilket är det bästa ordet som finns?
Men fan vad svårt, Faith kanske.


Vad ser du som det största problemet vi har här i världen?
Hat!


Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?
Att jag hinner göra allt jag vill göra! Vill inte ångra saker jag inte gjort!


Vilken saga är din absoluta favorit?
Jag kommer inte på någon. Rödluvan?


Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?
Svart/vitt, kan inte tänka mig att gå runt helt rosa/grön/gul/lila eller något sånt.


Om du bara fick lov att lyssna på en enda låt i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
Immortal Technique - Dance with the devil. Men utan musik skulle jag aldrig klara mig!


Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
The holiday! Finns ingen bättre!


Vilket språk är det vackraste du vet?
Spanska.


Vilket bok ligger på ditt nattduksbord just nu?
Carolina Gynnings Ego women!


Vilken årstid tycker du allra bäst om?
Sommaren offcoursiness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0