Tisdag

Vilken härlig dag jag har haft idag alltså!
Imorse gick jag och Evelina upp, efter att vi sovit ut till klockan tio vilket var hur skönt som helst!
Vi åt frukost, slängde på oss kläder och så blev vi upplockade av Evelinas mamma Maria, Nisse och Anders.
Vi åkte till Ånnaboda där vi åkte pulka med Eves lillebror Nisse och så hann vi med en fika och ta en massa bilder också.
Efter Ånnaboda fick vi skjuts hem till mig och Johan igen och jag la mig i ett bad.
Medans jag drog upp på stan och mötte upp Johan stannade Evelina i lägenheten.
Jag och Johan sprang runt över hela stan och letade kläder till honom och hittade ingenting förens vi var inne på sista tänkbara affär.
Johan fick med sig ett par byxor och två par skjortor och fy fan vad snygga kläderna var!
Kommer bli hur fint som helst på nyår kan jag säga!
Efter stan åkte jag hem, åt mat och nu sitter jag här.
Om en timma ska jag ta bussen upp på stan igen för att ta en fika med Jennie och Sofia.
Fram tills dess ska jag försöka tömma min dator på lite bilder så jag får in bilderna från idag.
Kan hända att någon dyker upp senare om jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0