Tisdag

Igår sov jag hemma hos Johans föräldrar med Johan och vovvarna.
Johans föräldrar är som sagt på resa i Egypten så Johan är hus och hundvakt hela veckan.
Idag har vi varut ute på promenad i kylan med hundarna, ätit god mat, kollat på film och tagit det lugnt.
Mamma och Thomas hämtade mig på eftermiddagen och vi åkte in till Örebro.
I kväll har jag tagit det lugnt med Evelina och hon har hjälpt mig med en sak men tänker inte säga vad än, haha!
Jag har iallafall haft två sköna dagar!
I morgon är det back to work, ska bli så skönt att komma in i värmen på Kumlahallen igen! ;D
Har jag livets jobb? ;)
I morgon blir det iallafall jobb mellan 09.00-18-00 och sen Marieberg för att inhandla den absolut sista julklappen!
Nu sak jag softa framför tv:n med en macka och ta det lugnt tills jag ska sova!
Natti och sov gott!
Tack Evelina för hjälpen, jag är hur nöjd som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0