Söndag

Imorse gick jag upp, pratade med Johan en stund och sen väckte jag Evelina. Vi åt frukost och sen stack hon iväg till bussen. Jag klädde på mig, packa väskan och sen åkte jag, mamma och Thomas ut till Marieberg. Vi handlade julklappar till Thomas som sprang runt för sig själv och så handlade jag sista julklapparna till pappsen. Vi åkte sen till Chilli där jag köpte julklapp till julklappsbytet som vi skulle ha på jobbet idag. Efter Marieberg fick jag skjuts till jobbet och simmade två km alltså 80 längder. Hur skönt som helst att få träna lite idag :) Efter att jag var klar dushcade jag, bastade och klädde på mig. När jobbet stängde hade i stort sett alla vi som är anställda där julbord och julklappsbyte. Det var hur trevligt som helst :) Efteråt var jag hemma hos Madde och Tobbe en sväng och umgicks med dom, Anna och Marcus. Nu är jag hemma. Evelina och Pietro ska snart komma hit för Eve glömde sin mobilladdare här idag. Jag ska lägga mig tidigt idag för i morgon ska jag upp klockan fem. Börjar klockan sex på morgonen så måste vara utvilad.

Foto: Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0