Skön dag!

Imorse ringde Totte och väckte mig. Jag klädde på mig och sen jag gick och Mikko ner till framsidan där Totte och Felix väntade. Felix och jag tog en liten promenad med Mikko och sen gick vi hem, gav Mikko mat, åt frukost och tog det lugnt tills klockan var tio. Vi tog då en promenad till öster, Behrn arena och jag droppade av Felix på hans praoplats. Jag och Mikko tog sen en promenad från öster tillbaka mot norr och gick hem till Zana, Dennis och Danny. Var första gången jag träffade Danny. Det var på tiden kan jag säga. Han föddes för sex veckor sen och han var så himla fin! :) Jag älskar ju bebisar så vi hade det hur mysigt som helst. Jag var där ett bra tag och sen gick jag hem :) Väl hemma har jag och Mikko bara vilat. Nu har vi precis tagit en promenad, mat ska lagas och lite senare ska jag träffa Anna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0