Onsdag

Två dagar kvar till julafton!
Tiden går så jävla fort!
Idag har jag jobbat 09.00-18.00 och det var riktigt segt första tiden.
Inge folk alls tyvärr men senare rullade det på och blev faktiskt massa folk.
Efter jobbet åkte jag till Marieberg med mamma och Thomas.
Köpte en sinnessjukt fin julklapp till Johan och så köpte jag lite småsaker till mig själv.
Nu är alla julklappar klara och det är riktigt skönt eftersom jag jobbar i morn och sen är det julafton!
Madde har precis varit här en sväng och jag fick en jättesöt julklapp.
Tack hjärtat!
I morgon blir det jobb igen.
12.30-19.00 och sen ska jag klä julgranen i Gällersta och sen ska jag till Fellingsbro.
I morgon ska jag förresten också hämta ut Adidaskläderna från Caliroots!
Längtar!
Nu ska jag packa mina väskor till de kommande dagarna och sen ska jag nog läsa och till slut däcka.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0