I carry your heart

Man vet aldrig vad som händer i livet och hur snabbt allt kan ta slut.
Jag älskar dig.
Jag saknar dig.
Jag tänker på dig.
Jag bryr mig om dig.
Jag tänker visa min uppskattning för dig tydligare och jag tänker säga till dig att jag älskar dig varje dag, för jag älskar dig och kommer att göra det tills dagen då jag dör.
Vad som helst i livet kan hända och ändra allt på några få sekunder, kanske till och med på en liten hundradel därför tänker jag försöka bli bättre på att visa min uppskattning.
Jag älskar er.
Jag saknar er.
Jag tänker på er.
Jag bryr mig om er.
Jag vill inte leva en enda dag utan er.
Ni är mitt allt.
Ni vet vilka ni är och ni vet att jag kommer bära er i mitt hjärta tills dagen jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0