1:a advent

Tiden går så jävla fort! Jag har fan varit nykter i elva månader nu (förutom en cider i Tyskland i sommras och så drack jag tre drinkar på Satin i våras). Ja det är fan det enda jag har druckit. Det känns riktigt jävla bra faktiskt! Har inte ätit godis, chips, choklad och så vidare på ca en och en halv månad. Jag känner mig faan befriad alltså. Det var jobbigt i början men nu är det skönt. Nu måste jag bara börja träna igen, få tillbaka vår och sommar till Sverige och få operationen överstökad så känns det mesta bra.

I kväll ska jag hem till Madde och Tobbe med Anna. Vi ska laga mat och umgås. Tjejerna ska äta lussebullar som dom tydligen älskar men jag hatar saffran och russin men men det blir lite 1:a Devembermys helt enkelt. För övrigt har jag haft två härliga dagar och får hoppas det fortsätter så! :) Hörs senare, eller snart. You never know.

More love, less hate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0