Klockren dag!

Idag jobbade jag 13.00-21.00! Pappa skjutsade mig dit och jag gick en massa matlådor! Tack så mycket för det! :) Jag hade riktigt roligt på jobbet! Mina kära jobbarkompisar får mig alltid att skratta! Ni är guld värda! Efter jobbet plockade mamma och Thomas upp mig och vi åkte till Ica Maxi och handlade! Fick pengar av mamma till Liseberg också! Tack så mycket för det mammosh! :) På Lördag åker jag alltså tåg till Gbg klockan sju på morgonen för att gå på Liseberg med Tobbe, Madde och förhoppningsvis Johan om han kan :) När mamma och Thomas släppt av mig cyklade jag hem till Carro och vi softade på bakgården ett tag innan vi spelade strandtennis, haha! Vi är kassa men vem fan bryr sig när man har roligt? ;) Tack för ikväll Carro! Ses i Tyskland! ;) Det var meningen att jag och Johan skulle iväg till Oset och ha picknick, spela lite spel och mysa men det blev så sent så det får vi ta någon annan dag förhoppningsvis i veckan :) Johan kommer snart och då ska vi mysa en stund innan jag måste decka. Börjar tidigt i morgon! :) Förresten så var jag duktig i morse! Bäddade sängen, diskade och plockade! Känns så bra att det är fint hemma nu när man är borta så mycket. Känns alltid bra att komma hem till en lägenhet som är fin och städad! Ska hålla den så här tills jag åker till Tyskland! Tolv dagar kvar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0