Kira

Idag och igår har jag myst med Kira! :) Vi har varit hemma hos Jessica, förbi hemma hos Zana, träffat Madde och sen stötte jag på Berivan också och det var inte igår :) När Johan kom hem från jobbet igår så drog jag iväg och tog en långpromenad till och runt Rynningeviken med Anna. Det var verkligen hur skönt som helst! Det blev tyvärr bara en kortis hemma hos Zana idag eftersom att Kira var så rastlös plus att hon kissade på Zanas matta så kände att det var dags att gå hemåt, haha! Men men vi får ses någon dag nästa vecka och förlåt gumman! Idag blir det mest lugnt, har varit ute mycket med Kira. Vigdis kommer snart hit på sin lunch för att äta med mig och umgås någon timma :) När Johan kommer hem ska vi väl fixa mat, ut och gå med Kira och umgås! :) Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med våran valp! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0