Göteborg, Liseberg

* Gick upp halv fem imorse, duschade, fixade mig, åt frukost.
* 07.10
åkte jag till Gbg med tåget!
* 10.00 var jag framme!
* 10.30 mötte jag upp Madde och Tobbe och vi tog en sväng på stan innan vi gick ner till Liseberg.

Spenderade hela dagen på Liseberg med min fina vänner! :) Det var hur kul som helst förutom att jag var galet illamående idag. Brukar aldrig bli illamående annars men tyvärr vart jag det idag. Kan vara bristen på sömn under de senaste dagarna/veckan och att jag inte ätit så mycket men jag vet inte. Skit samma, vi hade roligt iallafall och vädret var med oss största delen av dagen! :) Regnade på kvällen men då köpte vi varsin fin poncho, haha! ;)

I bilen på väg hem till Örebro sov jag hela vägen. Jag var tvärdeckad och galet skönt var det! :) Tack Madde och Tobbe för idag var en guld dag! Galet värt! Sånt här måste vi göra oftare! :) Hoppas ni får trevligt i stugan imorgon och på Måndag :) Njut av semestern nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0