Första dagen i Tyskland!

Shit vilken start pü resan alltsü! Kommer fram till Tyskland och für lite hjälp av ett par svenskar för att hitta stället där jag skulle köpa bussbiljett till Karlsruhe men den hade redan gütt sü fick ta en annan buss och sen byta till tüg. Jag kom in i bussen och frügade en snubbe pü engelska hur fan jag skulle göra med biljetten sü han visade mig och sen gick jag och satte mig. Han kom fram och frügade om jag var frün england, jag sa att jag var svensk och dü säger han jag med! Haha, faan skämde ut mig! Men det var tur iallafall för han hjälpte mig hela vägen tills jag träffade Carro och Manuu! Tackade honom som fan iallafall och när jag süg min pärla vart jag sü lycklig! Hon hade gjort tvü sü feta tatueringar, antar att vissa av er redan sett dom pü hennes faccebook! ;) Vi ükte frün stan hem till Manuu och satt och pratade om allt och bara softade ett tag innan vi duschade, fixade oss och när vi var klara drog vi upp pü stan och kollade lite i affärer. Hittade lite saker men köpte faktiskt nada, tänkte vänta med att handla kläder tills jag varit i Swiss och Prag först! :) Vi gick iallafall och üt och jävlar vilken fet kebab vi üt. Det kan ha varit den godaste jag nügonsin ätit! :) Mm, mm, mm! Vi skulle sen gütt till Hooters men vi alla var trötta sü vi ükte hem till Manuu igen och slog pü filmen "Chopper". Helt sjuk film!

Ja, nu är det Tisdag och jag har precis vaknat. Carro och Manuu är iväg och fixar lite saker, handlar frukost och sü där! :) Kan säga att dom har sü jävla goda croisanter med choklad i här i Tyskland och dom har bagerier överallt! Livsfarligt!

Johan hjärtat, jag saknar dig och tänker pü dig och hoppas du har det bra! :) Mamma och pappa hoppas ni läser bloggen nu när jag är borta sü slipper vi ringa varandra varje dag och sü für ni se att allt är bra! :) Ha det sü bra hemma sü länge! :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0