Fint väder!

Imorse åkte jag, mamma och Thomas till Ica Parken där vi plockade upp mitt paket från Junkyard.se. Paketet innehöll ett par riktigt feta Adidasskor! Nu måste jag bara komma på om jag ska behålla eller ej! Vi åkte sen till jobbet där dom släppte av mig. När Elin kom dit bytte vi om till bikinis och simmade eftersom att det var så lite folk på förmiddagen! Jag simmade 2,5 km idag! Hur skönt som helst :) När det började spricka upp och bli finare väder, tog jag en dusch och gick ner och bevakade för det kom mer och mer folk! :) Dagen rullade på finfint och när jag slutade åkte jag hem till mina parentes och käkade grillat med dom, Vigdis och Thomas! Nu är jag hemma igen, ska träffa Madde och Tobbe en sväng och Johan kommer snart hem med Kira! Längtar! <3


Kommentarer
Postat av: alicia

sv: åh tack så mycket!

jag använder picnik och photoshop :)

2010-08-15 @ 11:44:38
URL: http://emmaalicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0