20100826

Softat med Kira hela dagen, promenerat, hälsat på andra hundar o.s.v.
Varit hemma hos Zana en stund och hälsat på.
Jonna kom hit och vi umgicks här hemma, jag diskade lite och så lekte vi med Kira på baksidan.
Jag drog världens vurpa på baksidan, Jonna och jag dog av skratt haha!
Diskat, vikt kläder, plockat och fixat!
I morgon jobbar jag på badet 06.00-15.00 and I cant wait!
På kvällen ska jag, Anna, Madde, Johan, Tobbe och Marcus hem till Anders som har fest.
I morgon är det löning för min del och jag är så jävla glad över vad jag fick denna månad!
Nu kollar jag och Johan på film, Kira sover och snart blir det glass och bara mys.
Började som sagt klockan sex i morgon bitti så måste lägga mig tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0