Yesterday

Jag och Johan åkte till Arboga igår till hans systers familj där vi umgicks, kollade på tv, åt god kinamat och tyvärr deckade jag i soffan men det var inte så konstigt. Sov ju knappt tre timmar natten innan. På kvällen när vi åkte hem tog jag cykeln och körde hem till Madde, vi satt på en bänk nere vid ån och pratade om helgen :) Pratade med Carro en sväng i telefon också och vi båda var helt förstörda haha! Nu är jag iallafall vaken, absolut inte pigg men ska byta om nu och gå och möta Carro för att ta en promenad! Skönt att komma igång och göra något trots äcklig jävla snö! Vad tror ni, sista snön nu? Vi hörs senare med mer bilder!
More love, less hate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0