Yesterday!

Igår fick jag träffa Mp! Som ni kanske förstått men kan inte sluta prata om det för det kändes så bra! Nu är det två månader kvar sen hoppas jag att han bli hemma for good! :) Det var några trevliga timmar vi spenderade tillsammans och det var jävligt jobbigt att säga hej då. Hade inte förväntat mig något annat men jag ska försöka åka och hälsa på honom snart. Ska inte skriva mer om det nu för det blir bara jobbigt men igår när jag kom tillbaka till Örebro hämtade jag min cykel, cyklade hem, fixade mig snabbt hemma. Var redan fixad men bytte om och så och sen cyklade jag till Strömpis där jag mötte Carro och Petra. Det var mycket folk och helt okey men som vanligt kass musik så jag och Carro drog till Björnis där vi dansade tills det blev för mycket folk! Jag somnade halv fem i natt och var helt slut när jag vaknade men gårdagen var så jävla värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0