Träning

Precis kommit hem från gymet, gick väl så där idag. Mådde illa och kände mig spyfärdig men det blev iallafall: 30 min, 4 km och 330 cal på favoritmaskinen och sen 10 min 2 km och 60 cal på cykel. Sen stretching så alltför illa var det inte! När vi var klara cyklade vi mot norr, Madde till sig och jag till mig. Sitter just nu och äter en god frukost, inte ätit någonting på länge kan vara därför jag mådde illa. Anyways så ska jag snart in i duschen och vid halv tolv åker jag, Madde och Ellen till Vintrosa! :) Ska umgås med Maddes syster Malin och plåta hennes ungar Olivia och Emilia! :) Sist jag skulle fota minstiningen hade hon ett blodsprängt öga efter förlossningen så vi fick vänta ett tag! Nu blir det äntligen av iallafall :) Nu måste jag duscha och klä på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0