Tonight

Hela kvällen har jag och Madde softat hemma hos henne och Tobbe, kollat på tv, snackat skit och kollat på filmklipp på nätet. Tobbe var ute och festade så vi hade hela lägenheten för oss själva! När jag gick hemåt plockade Johan upp mig och så åkte vi till Max och handlade med mat hem för han var hungrig. Själv åt jag några mackor hos Madde så jag pallade inte äta något! Nu sitter vi hemma och jag grejar med bilder, raderar alla bilder från alla minnesskort inför helgen för jävlar var vi ska ta kort kan jag säga er! Planerar att ha massor av bilder att visa för er! Julienne köpte sina biljetter idag så det blir vi alla tre som åker! Längtar som fan! Detta kommer bli en resa för livet, det känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0