Today

* Tog mig ett galet varmt bad, raka benen och duschade!
* Vigdis kom hit!
* Vi satte på två maskiner tvätt!
* Vi åt en god lunch, för mig blev det potatis, bearnaisesås och fläskfilé!
* Vi har vattnat och fixat till alla blommor lite också!
* Hängt upp tvätten!

Mamma ringde precis och frågade om jag och Johan vill komma ut och äta lite mat senare så det ska vi göra direkt när han slutar jobbet. Hinner tyvärr inte vara där länge men bättre en stund än inget alls! Iallafall så har jag fått brev från Mp igen så jag vill åka ut dit nu, nu, nu! Vi ska iallafall ut dit, hämta, brevet, äta lite mat och sen ska Johan hem och göra någånting med sitt jobb och jag tänkte ta cykeln och träffa Jonna och Carro en sväng! Nu ska jag försöka orka dra upp persiennerna överallt, dammsuga golven och plocka rätt på lite skit här och där! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0