Tisdag

Hej på er! Imorse vaknade jag klockan fem efter att ha vaknat flera gånger inatt. Sover helt katastrofalt men men så är det ibland. Det är nog oro över lite saker som är på g! :) Bra saker dock och jag blir alltid så uppspelt och får svårt att sova då. Iallafall så gick jag upp och kollade på Tv. Deckade i soffan och vaknade precis när Johan stod och försökte ta kort på mig när jag sov, haha så han fick ingen bild när jag sov inte ;) Iallafall så fick jag en puss och Johan åkte till jobbet. Jag sov en stund till och sen glodde jag på tv. Fram tills nu har jag tagit ett skönt bad och så har jag kollat i en massa fotoalbum och ätit Ben & Jerrys. Helt enkelt spenderat lite quality time med mig själv och bara vilat. Måste verkligen bli frisk så det är vila, vila, vila som gäller! Ska greja lite hemma med mina garderober för att få ännu mer plats och ordning. Ordning i mina garderober är viktigt, haha! Får ta och visa er någon bild någon gång :) Om det är någonting jag har ordning på så är det mina kläder kan jag säga! Nej, nu ska jag greja lite och sen ska jag bara ta det lugnt :) Jonna kommer förhoppningsvis förbi i eftermiddag en sväng och i kväll är det skitbra pgoram på tv!

Förresten så pratade jag nyss med pappa och han hade träffat en person på gymet igår och han hade sagt till pappa att han har en väldigt trevlig dotter. Tror ni jag blev lycklig eller? Det kan ni ge er på, det är aldrig fel med en komplimang som har med ens personlighet att göra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0