Supra

Sitter hemma hos Madelen nu. Hon kom hem till mig och Johan när hon slutade jobbet. När Johan åkte iväg gick vi ner till lekparken vi mig och Johan och spelade lite basket! Jag vann, hähää! Var soft som fan att vara ute lite! Vi gick sen hem till mig en snabbis, hämtade lite saker och sen cyklade vi hem till Madde och lagade mat. Det blev Pasta, falukorv, aiolli och vitlöksdipp så nu är vi proppmätta! Om en stund ska vi åka Tobbes nya bil, en riktigt fin supra! Ska förbi mig innan vi drar iväg bara och hämta kameran. Är så jävla taggad på att testa på att fota lite med nya batterigreppet! Lätt värd investering! Nej, vi hörs sen kommer massa blandade bilder senare! Har ju tagit massor den senaste tiden men inte hunnit lägga upp! Saknar och tänker på dig, Carro! Jag hoppas och vet att du har det bra! Hälsa alla! Love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0