Soft kväll

Jag tog tag i städningen och dammade hela käket, dammsög hela golvet och sen fick det räcka! När jag var klar kom Johan hem och vi åkte till mina föräldrar, umgicks en stund och så åt vi lite mat. Hur gott som helst var det! Vi åkte sen hem till oss igen, jag tog cykeln och drog till Jonna. Vi gick till Väster och träffade Carro. Vi gick till Tegnérparken och spelade basket och softade! Hur jävla skönt som helst, hoppas på något sånt imorn med! Därefter gick vi hem till Jonna och sen kom Madde, Johan, Tobbe och Per dit! Vi åke till Maxi och dom andra åkte iväg! Jag och Johan handlade mat och nu är vi hemma. Jag ska kolla på Desperate housewives och sen ska jag och Madde till Baronbackarna och hämta min cykel! :)

Förresten så köpte Tobbe sin Supra idag! Riktigt fet är den! Måste få åka i den fan! Haha!

Förresten så blir det ingen spinning i morgon, jag pallar inte träna klockan sju på morgonen! I stället ska vi träna på gymet! Lika skönt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0