Nu!

Tog cykeln till Madde imorse, parkerade den hos henne och så gick vi till Venaspåret! Vi har mest promenerat runt Rynningeviken den senaste tiden så vi ville gå någon annanstans men det gick väl sådär. Var en hel del snö, gegga och vatten i spåret så nästa gång får det fan bli Rynningeviken, det är bra mycket finare där nere också! Vi gick iallafall dom där tre, fyra kilometrarna och när vi var klara gick vi hem till Madde, jag tog cykeln och drog till Jessica och Carro. Vi chillade hos Jessica ett tag och när Carro drog, cyklade jag iväg och postade ett brev åt Jessica innan jag åkte hem. Nu har jag varit hemma ett tag, ätit lite youghurt och om en halvtimma ska jag åka till Brickebacken och simma! Bästa livet fan! Ska simma som in åt helvete idag kan jag lova! Är äckligt taggad! Men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0