Nothin to do

Hey! Klockan sju imorse gick jag upp, ringde Carro, slängde på mig kläder och cyklade hem till Carro! Var där en sväng och sen cyklade vi till Resecentrum där vi satt och pratade medans vi väntade på Carros tåg mot Mjölby. Hon ska bya tåg i Mjölby så hon kan ta sig till Malmö! Hon gick iallafall på tåget och jag saknar henne redan! Tråkigt som fan att jag inte kunde åka med men tågbiljetterna var svindyra! Jag åkte iallafall hem, åt frukost och nu har jag suttit och spelat tung musik hela dagen. Börjar bli jävligt uttråkad så tror att jag ska ta tag i mig själv och cykla till Friskis och därefter kanske åka till Brickebacken och simma. Lika bra fan! Helgen blir iallafall lugn som fan, ska träna, umgås med vänner och bara softa!

Igår fick jag ett batterigrepp till min kamera förresten! Jag har velat ha det sen jag var arton och fick min lilla kamera! Fy fan vad nöjd jag är nu! Livets liv med batterigrepp kan jag säga! Ska ut i morgon och fotografera med pappa och Linus. Minns inte vart men antar att det blir en del fåglar fotograferade, haha!  Tack så jättemycket mamma och Thomas! Nej, nu ska jag byta om och dra till gymet! Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0